All that im after is love ever after

How can we ever ask for more? Nu har jobb sökandet börjat på allvar. Men jag måste erkänna att det är svårt att samla ihop modet, ännu svårare att tro att man kan klara det, att man kan göra ett bra jobb. Jag vill så gärna lyckas, och jag hoppas att jag kan det. Jag ska göra förändringar, ytliga ja men jag tror det kan hjälpa till viss del, för att stärka självförtroendet. För det första ska jag bli brunett, själv tycker jag det är väldigt tråkigt då jag känner mig snyggare som blondin. Men jag vet av egen erfarenhet att man framträder mognare som brunett, och jag har även hört att jag ser mognare ut. Så vi sattsar på det, här gäller det att göra rätt intryck även i en sådan liten och ytlig detalj. Säg hejdå till mitt blonda jag. //Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0