Tillbaka till bloggen.

Födelsedagen har kommit och gått och med den
många många härliga presenter.... och några rätt
oväntate. Säger bara, Hey Viking.
 
Nu har jag äntligen matta i vardagsrummet och gardiner
i köket. Dock blir de inga bilder på resultatet förän lägenheten
är städad och klar.... Vilket går sådär när allt plugg håller på
för fulla muggar.
Stort frågetecken om jag kommer att klara plugget ärligttalat.
Jag är inte direkt den mest fouserade personen, och inte den
smartaste heller.. men största problemet är nog att ja inte är
säker på att det är det här jag vill plugga.
 
Tur att jag har så underbara personer runt mig och luta mig
mot säger jag bara.
 
Och mina sötnosar växer så de knakar!
 
Sötast!
 
//Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0