Studiegrupp

Seminarium i massor, svårt och hänga med
i svängarna i bland. Speciellt när man inte vet
om man är på rätt spår från början.
Men kanske kommer, kanske bar är i en svacka?
 
Däremot har jag det helt underbart med lägenhet,
pojke och katterna. Corona är bäst, han åt upp en
spindel!
Det blir en extra stor portion mjukmat i kväll för deras
del!
 
Varit på Arbetsförmedlingen i dag och kollat hur det
skulle vara om jag ville plugga till undersköterska och
vad som skulle hända om jag inte hittade något
jag ville plugga till våren och ändå inte ville plugga
kvar.
Dem hade inte mycket hjälp och ge, däremot ska
jag till försörjningsstödet i morgon och prata med
dem för att få lite mer koll på läget.  Jag ska även
till syon för socionomerna i morgon så får vi se.
 
 
 
 
 
//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0