När alla beslut radar upp sig.

Var och pratade med Syokonsulenten i dag.
Nu har jag ett nytt möte bokat med en sykonsulent
som är bättre på socionom programmet och även
ska jag boka in mig hos syokonsulenten för sjuksystrar
och sjukgymnaster och sedan när jag pratat med
dem ska jag tillbaka till min första syo och så ska
vi diskutera vad jag fått fram.
 
Mår illa av pressen, nu med lägenhet och allt så kan
jag ju inte bara sluta plugga. Känns tugnt nu.
Sjuksyster, sjukgymnast, socionom, undersköterska.
Eller varför inte elektriker?
Dör...
 
Och inte går de bra med plugget när det är så här.
Fan.
Känner mig bara förvirrad och lost just nu.
 
//Pussar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0