Min katt är en sopptunna!

 
Är det bara mina katter som äter allt som ligger på marken?
Här om dagen försökte dem tugga i sig en gumminsnodd, vilket
ledde till att den lite hastigt och lustigt kom upp igen....
 
Charmig bild men jordens mest värdelösa webcam då.
 Men där ser ni i alla fall den största sopptunnan av dem.
 
I dag blir en fartfylld dag.
Först ska det fikas med sötaste Camilla och senare med
Nattan för lite serious talk. (Och jag undrar vart alla pengar
försvinner?)
Och i kväll är jag hundvakt åt en 8veckor gammal schäffer valp,
jag kan inte uttala och ännu mindre skriva hennes namn så jag
har döpt henne till Lia. Tror jag tar med mig kameran till och med
hon verkar sjukt söt!!
 
//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0