Its awake and I cant controll it

Det är så mycket på gång just nu, ibland känns det för mycket.
 
Tentan och seminarium 3 närmar sig så jäkla fort, nyss var
det så länge kvar men nu ska jag fixa allt på två veckor.
Vart tog tiden vägen?
 
Inte har jag hört något från jobbet heller så jag ringde och
pratade med bemanningen i dag. Hon sa att hon inte riktigt
visste varför det blivit så men att det antagligen berodde på
att min delegering gått ut. Klantigt! Det hade jag helt glömt....
Dags och fixa så får vi se om de blir någe bättre.
 
Sen har vi mitt jävla humör, min förbannade över energi
och förstås att jag har koncentrations förmåga som en
guldfisk. Underbart.
Men ska börja träna, det kan nog hjälpa en del, stressen
gör nog mycket också.... Men kanske är det inte allt?
Maybe its something else.
 
 
//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0