Förvirringen är total.

Ska jag fortsätta plugga till Socionom?
 
För helt ärligt så verkar det inte speciellt
frestande för tillfället. Just nu verkar det
mest handla om pappersarbete och återkommande
frustrerande fall. För att inte tala om hur
extremt tråkig litteraturen är.
 
Men vad ska jag annars göra?
 
Plugga sjuksköterska? Plugga undersköterska
jobba och sen se?
Eller vad?
 
Inget verkar bra, allt innebär massa lån och
risken att ja inte passar där heller.
 
Kanske bara söka fast jobb och skita i plugget?
Men lär ju inte hitta fastjobb till våren och jag
har lägenhet och hyra och betala så de funkar
ju inte riktigt det heller.....
 
Förslag tack, ge mig nått och gå på bara!
 
//Pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0