Katastrof dag, långt värre en fredag den 13.....

Först har jag pms fastän jag har p-stav. '

Sminket ser förjävligt ut och jag blir sen
till skolan och glömmer datorn hemma.

Cykeln krånglar och 1ans växel har blivit
lika tung som 3ans.

Min hytt till student kryssningen blir snodd.

Jag lyckas ha sönder en hel jävla glasruta i skolan
för att jag e irriterad och puttar upp den med foten
istället för med handen när jag håller i massor av grejer....

Glasrutan ser ut som jag stått och sparkat på den allt
vad jag har så vaktmästarn lär ju inte tro mig när han
väl ser den....


Jag får inte tag i min kompis som jag skulle träffa.

Min telefons touch börjar ge upp helt utan anledning....

SKJUT MIG!!!!!


//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0