Heeey I heard you where a wild one

Spöken i garderoben och prov i dag. Skrämmande början på dagen.
I kväll blir det mys med Amanda och i morgon ska jag plugga hela
dagen.
Lite små stolt över mig själv faktiskt.
Så mycket med skola och jobb just nu att jag har svårt att hinna med
och andas.
Men fick i alla fall kul i onsdags kväll, en awesome kväll med Nathalie Larsson
och 30 andra personer. Inte en kväll som kommer att glömmas i första taget!
Jag har också haft två veckor att satsa på mina kompisar bara, nu när pojken
är borta. Riktigt skönt att se att gamla kontakter aldrig försvinner, endel
kommer alltid vara ens vänner hur länge det än tar innan man träffas.
//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0