Aldrig mer Linnex!



Himla fin låt som stämmer bra! Nu vill jag ha hem min kille, han har varit
borta alldeles för mycket.
Ska ge honom en liten överraskning när han kommer hem, bjuda på mat
kanske, vem vem!

Har bara 2 lektioner i dag som tur är, var väldigt svårt och komma upp i
morse...
Jag har förstört mina vader totalt efter lördagens lilla äventyr, mina muskler
är bara två värkande klumpar i dem så jag tänkte: Linnex! Det är väl muskel
avlsappnande?
Tyvärr visste jag inte att ju spändare musklerna var ju mer värkade linnex
(och ju mer brännde det.) Så det slutade med att mina vader var knallröda
och det gjorde långt mycket ondare än vad det gjort innan.
Har aldrig haft så ont i hela mitt liv, och det tog över 40 min innan det försvann
tillräckligt för att jag skulle kunna göra något annat än att försöka hålla käften...

Aldrig mer Linnex!

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0