Om du inte försöker finns du inte.

Träffade Jimmy för en fika, det var år och dagar sen.
Nu är vi båda vuxna och har jobb  och mindre tid.
Man får kämpa mer för att träffa och ses.

Senare träffade jag Patrik och försökte hitta en bra present
åt syster, tror vi har hittat vad det blir också! Äntligen.

Nu är det dags att ta det lugn för i morgon börjar mitt schema,
det kommer bli tufft. Dem kolla mig öer axeln och letar fel hela
tiden vilket är riktigt jobbigt. Om jag klarar mig sommaren ut är
en fråga. Ingen kan göra inga misstag.

A friend who dosen't even try to find time to see you aint friend.
You'll stand alone in the end if you never try cause now it's only
those who tries that who stays now when schools over.

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0