Helgen

Fredagen

Förfest i Linus brors lägenhet innan vi drog 
vidare ut till filial. Och drag vart det, inte illa!
Gratis inträde och halva priset på all dricka.
Mintu shots is the shiit.
Varför just filial var ju förstås pga Klacken
skulle stå vid mixer bordet den kvällen, så
vi kom för att ge honom vårt lagom fulla stöd.
Och det var inte bara musik vi fick av honom...
haha.
På nått sätt lyckades dock Linus krossa parfymflaskan
i sin väska... Över alla mina kläder.... Stank lagom.
Sen hade jag dessutom glömt mina skor hos hans bror,,
så allt jag hade var sommarklackar.

Lördag

Ut med Devon till en förfest hos Julia, not bad at all.
Julia var ju lagom dragen när vi kom redan och
vi var snabba att komma i fatt. Alltid ett pluss att få
träffa nya människor också, riktigt härliga!
Senare drog på i ut på krogen men måste säga att
förfesten nästan var roligare, har sällan haft så kul!
Det måste göras om!



Charmiga bilden.....

Söndag

Tillbringa största delen i sängen för utom när jag vart
utsläpad av mormor på hund promenad. Pojken kom
med skorna och väskan ja glömt hos hans bros på kvällen,
tack för det.

//Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0