Bor hos mormor.

Nu ska jag ta och bo hos mormor ett tag, behövs.
Både för att komma bort från familjen en stund och
för att komma igång med plugget igen, svårt att
komma igång.

Min dag har dock inte varit så lugn som dem flesta
tror den skulle varit om man var hos sin mormor.
Dem som känner min mormor blir antagligen inte,
förvänade dock.

Dennis och Jimmy har varit över hela dagen här
hos mormor och lagat mat och fixat, duktiga dem är.
Senare kom Dennis kompis Konstantin (jaa, jag reagera
också över namnet, himla svårt att veta om man säger
rätt.) Alla dessa människor är under 25, så nej jag
var inte med pensionärs klubben.

Dennis har dessutom försökt få bort virus från min
dator hela dagen, verkar vara ett knepigt virus men
han ger då inte upp!

Nu är e dags för plugg.

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0