Arbetsintervjuen avklarad

Aldrig varit så nervös i mitt liv, och det kändes
verkligen som om jag sa ALLT fel.
Värsta var att hon jag prata med var så neutral,
aldrig varit med om ett bättre pokerface, så jag
har ingen aning alls om hur det gick.
Jag ska få svar om 3 - 4 veckor stod det så
vi får hoppas att svaren då är possitiva, men
till dess är det som min syster sa bara att fortsätta
söka.
Jag testade Taek won do igår igen för första gången
på flera år. Sluta med att en nybörjade knäade mig
på ankeln så jag inte kunde stödja på benet och sen
fick jag feber under natten eftersom jag tränat förskyld...
Så ingen skola för mig i dag, och antaglige ingen
friluftsdag för mig i morgon.
//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0