Min dag

Första halvan av dagen, (det vill säga efter att jag sovit till typ 11),
spenderade jag på bibloteket.
Tyckte jag var riktigt duktig som gick dit för att plugga, och bra gick det
också. Ungefär som att träna, svårt och göra det hemma, man måste
komma i väg till ett gym eller något för att komma igång.




Efter en massa plugg åkte jag hem till ärla för att plocka hem min sötaste
sötnos från dagiset. Tyckte att hon skulle få komma hem tidigare.
Mat lagning vart det också, här steker vi köttbullar till min lilla familj...



Annars så taggar jag inför i morgon, kommer bli så jävla awesome!
Jag ska inte kunna tänka en sammanhängande tanke.

Tänka är något jag gjort alldeles för mycket av den senaste veckan,
håller på och bli galen. Men i morgon, då jäklar.

//Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0