Upp till bevis

I morgon är det dags för årets första prov då,
jag har ju lovat att vara straight mvg i år. haha
får se hur det går! Det är psykologi B och en
hel jävla att kunna.

Sen har Devon och jag möte med Smejdans
lokalägare, då får vi se om vi har en massa
tur och kan få dem och sponsra oss med en
lokal. Bara att visa vad vi går för!

Sen ska jag ut på stan och leta dop/födelsedagspresent
åt sötaste kevin! Ska ju nämligen på hans dop/födelsedag
i helgen. Patrik har lovat att hjälpa mig leta
så nu får vi se om han är till någon nytta, haha.
Ska bli härligt, senare ska jag också träffa
Camilla för en fika, var år sedan.

It´s never to late

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0