Ready set...



Missade första bussen haha, hat till mitt hår.
Men men nu han jag blogga lite också!
Slutar 4 i dag sen är det i väg och fika med
Camilla. Mysigt värre!

Har kommit på vad jag vill ha för tårta och
vad ja ska ha för mat på min födelsedag!


Fransk chokladtårta med frukt

Fransk chokladtårta med fruk
För Ca 15 bita

Jätte god tårta, till fest!

Ingredienser

200 g mörk blockchoklad (helst odense)
200 g margarin eller smör
3 ägg
2½ dl socker
3 dl vetemjöl

Glasyr:


25 g margarin eller smör

1 dl vispgrädde
150 g mörk blockchoklad (helst odense)

Valfria frukter


Och devon ska få laga kinamat åt oss! Yeei!

/Pussar

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi pussis min sötis

2011-09-22 @ 12:48:55
URL: http://jennienikita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0