18!!!!!!!!!!

Hahah 18 år, myndig, krogen redo och sjukt redo och skaffa körkort!

Dagen började bra, familj och pojkvän kom med frukost på sängen, myyyys!

Många fina presenter också, bland annat annat min kamera! Jippie!!
Fick också en spa behandling av min äldsta syster och brorsan, och
många fina presenter från mina mindre systrar! Älskar er!

Fick min ring av Linus också, tyvärr var den för liten men det var
den enda storleken som var inne så vi ska få den bytt så snart som
möjligt.

Tyvärr måste pappa springa och köpa minneskort till kameran eftersom
den inte hade något inbyggt minne alls, så han fixar det vid lunchen så
ikväll blir det foton som bara den!

//Pussar

Kommentarer
Postat av: devon

Grattis gumman!!!! <33 och kvällen kommer bli lika grym den också ;)

2011-09-27 @ 10:50:25
URL: http://obbbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0