Psykbryt!!

Pluggat högskoleprov i över 2 timmar liggande
i sängen framför datorn. Så nu är jag helt skel
i nacke och rygg och föhoppningsvis smartare,
haha?

Dagen har varit sjukt nice i alla fall, skolan var
helt okej, inte många lektioner och sedan hem
till Devon för att fixa lite med projektarbetet.
Har till och med kommit på ett namn till
utställningen! D´n´J , Tack ben and jerrys för
idén, kärlek till er! <3

Senare drog jag syster och Patrik och shoppade
på lager 157! Hittade inget jag behövde men köpte
ett par tumvantar som matchar min tubsjal och
ett bodybutter som luktar jordgubb, helt underbart.

//Pussar

Kommentarer
Postat av: devon

jag känner att högskoleprovet inte känns så bra x)

2011-10-04 @ 16:29:15
URL: http://obbbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0