Mosad, dragen i o vält

aaj, kommer ha blåmärken överallt. Jävla Simon!
Han mosade mig mot en vägg, höll på och dra
armen ur led plus att han tryckte ner mig i golvet?
Någon mer än jag som ser felet eller?
För att inte tala om galna busschauffören som försöker
köra streetrally mitt i eftermiddags trafiken och får
mig att rasa ner från sättet och ut i gången??

Inte min vecka va? Sen träningsvärk på det i morgon.
Ohh yeah ju just got to love it!

Problemen verkar fixa sig något, min bästa är påväg
tillbaka och vi ska fira på lördag. Mys!

Antingen eller, vad väljer du?

//Pussar

Kommentarer
Postat av: devon

Och på fredag!!! :)

2011-10-13 @ 22:08:03
URL: http://obbbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0