Im not giving up, I'm letting go

Man blir förvånad vilka som sviker och vilka som stannar,
när det faktiskt händer något som är jobbigt, något svårt.
Tack ni som stannar, ni som är bäst. <3

I torsdags träffade jag Camilla, vad skulle jag göra utan den
tjejen? Hon fick allt och kännas rätt på bara en stund.

Igår var jag med dem bästaste, Jennifer och Patrik, ni gjorde
min fredag! Vi lagade kina mat och måste säga att det vart
gott som bara den! Sen kollade vi titanic men han som tur
inte med slutet. Alldeles för sorgligt för mig just nu.


I dag ska jag i väg till en till av dem bästaste, Devon.
Tack för att du stöttar mig gumman, du betyder. <3



 

Im not giving upp, no this is letting go.

 

//Pussar


Kommentarer
Postat av: Devon

Alltid <3

2011-10-22 @ 17:03:35
URL: http://obbbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0