Every step make a change

Vart kanske inte precis en sådan lunch jag tänkt
mig, hade för lite tid, men var mysigt ändå.
Följde förresten med lite tjejor från klassen och
kollade balklänningar, var tydligen värsta rean på
ett ställe. Hittade en som var super fin men tyvärr
inte i min storlek. suck....

Senare fick jag lite "hjälp" av Putte att hitta present
åt min sötnos till lillasyster som snart fyller 8! <3
Gud vad stor hon har blivit, svårt att fatta.
tyvärr var han lika värdelös som mig på att hitta något
så får hoppas på att Jennifer och jag kan hitta något i
morgon.

Every time I fall, I change a litle bit more, make decisions I would
never had taken other way that leads to  things i could never have
dreamd about

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0