02-11/11

Dålig uppdatering här, varit så jäkla mycket
på sista tiden så har helt enkelt inte orkat.

Men men allt är på väg uppåt tror jag, kämpar
på med förhållande och vänner, not giving up.
Och tänker inte ljuga för att slippa bråk, ärlighet
får det bli även om det kanske inte alltid är bekvämaste
sättet.

Igår så hängde jag med bästa grabbarna Jimmy
och Dennis. Vi kollade bland annat på Salt, men
fick tyvärr inte se slutet för att dvdn fucka ur....
Tack killar ni gjorde min dag i alla fall, riktigt mysigt
folk.

I dag är planerna på sekunden som vanligt, ska ta 10
bussen till stan och träffa Vickis, Yea you heard right,
och försöka hitta någon kostym till på fredag och lördag
eftersom ja ska på maskeradfest..er.

Hittar inga jävla vingar, fan vad värdelösa barnaffärer
vi har.

Senare ska jag träffa min bästa brud Camilla, blir att
åka hem till henne. Tyvärr ska hon i väg till en tjej som
fyller på kvällen men då plockar Linus upp mig så
det är härligt värre!

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0