Vilken dag

In till stan för att träffa Devon.
Så klart slutade det med att vi hamnade på ett fik
efter att ha kollat runt lite på stan, hitta förresten
en sjukt söt klänning på veromoda!

Vi satt runt två timmar på café smak, mysigt
värre måste jag säga!
Dessutom kom vi antagligen på vad vi ska göra
som projekt arbete, äntligen! En sak mindre att
oroa sig för, och det var en himla trevlig idé vi
fick också.



Nu vet väl hon det mesta av vad som hänt under veckorna som hon
spenderat i USA.

Dagens lilla uflykt

Efter fikat skulle vi ut och kolla upp lite om Linus
18års present, dock var det inte så jävla lät att
hitta dit vi skulle och vi gick två timmar i regn innan
vi kom fram. Vi fick antagligen över en mils motion
i alla fall, något och skryta om för vår lite nitiska
idrotts lärare, hahah.



Inte gick det att undvika vatten pölarna heller, dem täckte hela gator
här och var. Tror nog mina skor har sett sina bästa dagar nu.



Hahah den här härliga vattenspridaren höll jag på att gå rakt in
i också, nått som täpper till i botten kanske?

Har varit en sjukt härlig dag i alla fall och är så jäkla glad
att min sötnos är hemma igen!

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0