Mys

Finns det någer härligare än ett riktigt åskväder
när man ska sova? inte enligt mig i alla fall,
älsklingen håller tyvärr inte med han tycker
bara det e jobbigt. Han ligger för tillfället och
sover brevid mig, himla mysigt det också gör
kvällen ganska perfekt!
Det är min namnsdag i dag, suprise suprise!
Fick en super söt klänning av Linus som jag
visat honom och vart dessutom bjuden på mat,
ibland blir man bra bortskämd!

Linus kom igår (förrgår om man ska vara noga) 
och vi sov hos mormor, hon bor ju lite mitt i mellan
oss, nu när vi båda bor i ödemarken. Så vart
att vakna upp härligt nära stan (något jag skulle kunna
vänja mig vid) och vi tog en tur på stan innan vi åkte
hem till mig för en riktigt härlig myskväll.

Bild på klänningen blir det i morgon!

//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0