Helgen ;)

Nu har jag varit osocial över helgen igen,
men inse, man har bättre saker för sig då
än att blogga... oftast i alla fall ;)

Fredags var älsklingen och ja bjudna på middag
av hans farmor och farfar, då han farmor fyllde.
(vilket jag fick veta typ timmen innan vi skulle dit....)
Den dagen bokade vi också Rome resan, iiiiih, första gången
på skidor på onsdag v. 8 då (a)
Lördags var det plugg plugg plugg då jag har 3 prov
och en massa inlämingns arbeten. suck... Men riktigt mys
på kvällen Med älsklingen (vi var ensamma hemma, yeeei! )

Nu på måndags morgonen känner jag mig dock inte speciellt
utvilad måste ja säga, kanske för att Linus klocka ringe
kvart över 5? Maybe maybe...

// pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0