Nervös!

I morgon är det dags för magnetröntgen, sjukt nervös!
Vill inte veta hur dem har tänkt få upp det där serumet
i huvudet på mig så dem ser någe.
Men Linus har tagit lite ledigt från jobbet så han kommer
vara där, tack älskling för det. <3

Grejen är dock att tiden jag fick är bara en timme innan
skolfotot så kanske inte hinner? Sista skolfotot ju!
Men kanske bara ska vara glad om det inte är någe problem
med mit huvud, hahah?

Har i alla fall någon koll på vad ja ska ha på mig i morgon
och hur ja ska ha mitt hår, (Vet, det där låter lite utseendefixerat
men sista skolfotot!) Så ingen panik för det.

Dagen har varit perfekt, (tills ja kom hem vill säga), älsklingen
sovöver, jag börja sent och hade bara en lektion! Haha sen hem
till Devon och pyssla lite med projekt arbetet innan jag drog och
träffade Bettan på stan. Det var riktigt härligt, kärlek på dig tjejen <3



Tyvärr vart det ju inge vidare så fort jag kom hem,
vissa personer kan inte ens försöka vara trevliga och
jag hatar det. Dem närmaste sårar mest....



//Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0