31/08-11

I morse var jag på röntgen och gjorde en dt röntgen
av huvudet då, gick himla bra och ingen spruta!
Hann till och med köpa någe att äta innan jag var
tvungen att rusa till skolfoto. Kan ju inte säga att jag
vart hel nöjd med fotona men blior man någonsin det ?

Annars har dagen varit ganska schill, träffade putte på
håltimmen och tog en fika, Bettan kom förbi också så
vart en himla trevlig stund. Idrotten som ja hade efter
var däremot inte lika trevlig, cooper testet och sen fys,
alla ni som haft matts inom idrott vet vad jag menar....

Kvällen ser ut och bli trevlig eftersom Bettan kommer över
en stund, hon ska plocka upp jeans och en tröja hon ska
låna till i morgon, skolfoto! Haha när har tjejer helt sina
egna kläder egentligen?

//Pussar

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag går omvårdnad! haha längtar till trean då...

2011-08-31 @ 20:09:16
URL: http://majawally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0