Ledsen för dålig uppdatering.

I fredags kom Linus tillbaka, vi skulle egentligen tältat
tillsammans med lite folk på malmamarknaden men sluta
 med att vi tog en sen buss hem i stället :)

Och gissa vad? Hahahah jag e en fjärdedels ägare av en vattenpipa nu.
Marknader är farliga för plånboken. 

På lördagen var Linus och Bettan så snälla att dem
höll mig sällskap medans jag var barnvakt, senare på kvällen
hyrde vi en skräckfilm (helt psyc, kolla inte på Last house on the left...)
och myste.

Sönda kollade ja på linus match och kollade medans han och hans kompisar
fixade det sista med mopparna inför moped semestern (i fucking 12 timmar
vi kom inte in förän vid 4 på natten...)

Nu är Linus borta igen och jag missa en fest pga att jag inte hade någonstans
att sova.. nice? aja det kommer fler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0